środa, 14 grudnia 2011

Zrobiona na szaro

Wracam teraz późno do domu z powodu rehabilitacji. Nie mam czasu na nowe foty, ale znalazłam w kompie wariacje, której jeszcze nie zamieszczałam.

Bardzo chciałam ubrać mocno monochromatycznie. To były jedyne ciuchy które do siebie pasowały barwą. Nieco przez to za bardzo "do figury". Stylistycznie nie bardzo, bo uwydatnia wszystkie mankamenty figury. Ale kolorystycznie było jak trzeba. Zatem wstawiam. Niech będzie, że ku przestrodze, jak się nie ubierać ;)

Jedyną odskocznią od jednolitości jest berecik. Daje trochę błysku. A bardzo u jednej z Was spodobało mi się jak ma fotki w takim przyodziewku głowy, że i ja postanowiłam spróbować. Baaa mało tego. Nabyłam już drugi beret, bardziej zimowy i kolorowy z włóczki :)

Zdjątka niestety domowe i mały wybór ;)






Berecik - F&F, bluzka i spodnie - Bon Prix, buty,wisiorek, bransoletka - no name, pierścionek - H&M

25 komentarzy:

  1. nie jestem fanką spodni tego typu, ale zestaw ogólnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wszystko razem wygląda! Berecik i chyba to komin? ;) - rewelacyjne! Wisiorek robi robotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie!!!! szczególnie spodnie+buty;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi tam się podoba... Wisior jest meeeega :) Spodnie fajnie leżą i dobrze wyglądają do butów :) Całość na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojaciekręcę!!! Co Ty mówisz, że tak się nie ubierać??? Właśnie,że ubierać!!!! Wyglądasz zajebiście! Monochromatyczność Ci służy! Buty szał, beret dwa szały, itd z tymi szałami:D :D Też chcę szare gacie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze wyglądasz moja droga! Komin ukrywa co nieco i jest świetnie! Buty mi się szalenie podobają, nakrycie głowy też ci służy. Biżuteria robi kropkę nad i:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej ubierać. Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, super pierścień :) lubię takie duże ozdoby na dłonie. Super stylizacja ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba fragment spodnie + buty! Wyglądają razem genialnie i wielkie, wielki, wielki plus, że spodnie lekko podwinęłaś, miast wciskać je do butów (Ty wiesz ;) )
    Reszta też jest fajna, podoba mi się, że zaczynasz się skromniej (w dodatki i kolory) ubierać, co Ci niesamowicie służy. Ciekawy pomysł z "kominem" jako zasłaniaczem "brzuszka" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Kocham szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja!
    Właśnie tak się trzeba ubierać! :)
    Ten pomysł z kominem- extra, jeszcze się z czyms takim nie spotkałam, super patent :)
    Bardzo mi się podobasz w tej wersji :)
    No i dieta idzie, bo ubywa Cię!

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja lubię monochromatyczne zestawy a szarości w szczególności
    cudowny masz berecik!!! chętnie przygarnęłabym takie cudeńko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeeeeeeeeepiękny berecik, makijaż i wisiorek. Po prostu świetny strój. Uwielbiam berety. Niestety mi w nich nie do twarzy, ale Ty wyglądasz pięknie! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też lubię monochromatycznie...w szarościach też, wyglądasz świetnie, super botki....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwitniesz z dnia na dzień, a raczej z postu na post :)Cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny zestaw, podobaja mi sie dzinsy w tym kolorze.Fajnie to wszystko razem skomponowalas.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super świetny ten zestaw.Naprawde Twoje pomysły są bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty mi się bardzo podobają, a taki beret to największy trend :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam monochromatyczne zestawy, a już w szarości...kocham! a cekinowe bereciki - wiadomo, są boskie, sama mam dwa ;) wyglądasz świetnie, zestaw bardzo fajnie skomponowany, bardzo podoba mi się biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się bardzo podoba świetny berecik i fantastyczny naszyjnik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał Kochana wyglądasz super! Ten szal stanowi bardzo ciekawy dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja ulubiona stylizacja, buty sa rewelka. Buziaki od ikselek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję. Jesteście Kochane!! :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę, cenne uwagi i wszelakie opinie. Pozdrawiam :)