wtorek, 22 listopada 2011

Grzecznie

Ze skrajności w skrajność. Dziś bardzo, bardzo grzecznie. Bez żadnego mieszania stylów etc.
Katuje spodnie z bazarku :) Dalej twierdzę, że są świetne, tyle, że nie da się ich uchronić przed moim kochanym piesiem i widać na nich jej żółte kłaczki. Jednak są szczotki do ich ściągania (ale to już jak wracam do cywilizacji, na zdjęcia się niestety jeszcze załapały) a piesek najważniejszy to jest mu zawsze wybaczane :)
Na koniec wersja z kurtką, bo jednak trzeba w niej już biegać :(







spodnie - bazarek, bluzka - H&M, wdzianko - Bon Prix, buty - kiedyś w CCC, kurtka, allegro, 
naszyjnik - bazarek

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie. Rzeczywiście, zestaw prosty i niby zwykły, ale chyba takie też muszą od czasu do czasu być i wtedy są ładne - haha jaka filozofia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tych spodniach wyglądsz bardzo dobrze, prosty i ładny zestaw....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny indiańskopodobny naszyjnik!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Promiennie wyglądasz! Czarne spodnie to podstawa mojej (i nie tylko) szafy, w tych wyglądasz bardzo dobrze. Podoba mi się naszyjnik, dodaje smaczku zestawowi. Buty mam podobne, choć twoje są nawet ładniejsze :) Dobrze, że zapięłaś guziczek sweterka, ładnie podkreśla talię.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny koralikowy naszyjnik, mam w swoich zbiorach podobny czarno-biały z maleńkimi dodatkami czerwieni - lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) tak klasycznie :) Bardzo podoba mi się sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uświadomiłyście mi, że jednak nie jest do końca grzecznie, bo jednak faktycznie naszyjnik w indiańskim stylu. No to ja widać inaczej nie umiem :P

    Wczytałam u Anuli na blogu, że dziś dzień życzliwości i pozdrawiania, więc jeszcze raz Wasz wszystkie POZDRAWIAM SERDECZNIE!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako grzeczna dziewczynka wyglądasz super, fantastyczny naszyjnik.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Szary zdecydowanie do Ciebie pasuje. A jasne elementy rozświetlają buzię :). Ja zauważyłam również kilka kg w dół. Stajesz się promienna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się jeszcze wytłumaczę :). Twoja buzia staje się promienna, wypoczęta i widzę ogrom energii w Tobie!:)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny set:) wszystko do siebie ładnie pasuje i dodatkowo naszyjnik ładnie uzupełnia całosć:) gdyby nie on byłoby nudnawo a tak jest bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strój mi się podoba, nawet w wersji grzecznej :) I chciałam się spytać na jaki kolor farbujesz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Distant, Renia i Catherineline - dziękuję.

    Rouquin - widać stylistki się znają skoro potwierdzasz, że dobrze mi w szarym ;) I dziwne, że zauważyłaś spadek kilogramów, bo przy mojej wadze, ten spadek jeszcze nie jest czymś spektakularnym :)Ale fakt energia odpukać się utrzymuje :)

    Fajnajna - dziękuję, a farbuję na fioletowo z trzema refleksami czerwieni na grzywce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie Cię w takim prostym wydaniu, piękniejesz w oczach :)...naszyjnika strasznie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękniejesz w oczach i chudniesz!
    Moje gratulacje :)
    Ubywa Cię, ubywa...:)ale śliczna buzia ta sama :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stef, Moda - normalnie mnie zawstydzacie. Tylko bardzo ładnie podziękuję i pozwólcie, że nie będę dalej komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny naszyjnik, podoba mi się zdjęcie na tle gałęzi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę, cenne uwagi i wszelakie opinie. Pozdrawiam :)