piątek, 21 października 2011

Futrzak

Kiedyś tutaj była dyskusja o ciuchach, które nosimy. Wszystkie zakrzyknęły, że podstawowym walorem jest wygoda. Dla mnie najlepszy ciuch to taki, którego nie mam ochoty po powrocie z pracy zdjąć, przebrać się w coś domowego. Ciuch o którym zapominam (łącznie z butami). I takim niewątpliwie jest ten prosty zestaw poszerzony o wspomnianą już kurteczkę futrzaną. Jej też mogłabym nie zdejmować (gdyby nie było w niej w domu gorąco ;)) bo jest mega milusia w dotyku, leciutka etc.
Tak jak pisałam przy zakupie jest to ciuch z gatunku mocno pogrubiających i tak już wielką sylwetkę, ale nie przejmuję się tym niestety ani trochę :)
Oczywiście na premierę do futrzaka - na zasadzie przeciwieństw i nie wiem jeszcze jak określić te dwa inne światy - wybrałam oczywiście Martensy :)
Prezentuję wersję z paskiem i rozpiętą, zapomniałam sfotografować zapiętej bez paska, ale nie wielka to strata ;)







kurta, spodnie - KappAhl, sweterek - szafa, buty - Dr Maretns, pierścionek duży - H&M, wisiorek - lokalny sklepik

23 komentarze:

  1. Fajny zestaw, świetny futrzak :)
    Ale naszyjnik jest czadowy!!!
    Taki chcę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne futerko,zdradzisz, ile kosztowało? też bym się może skusiła...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wszystko razem wygląda i futrzak ani trochę Cię nie pogrubia a z naszyjnikiem prezentuje się naprawdę pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to chyba Twój najlepszy zestaw, piękny wisior wydłuża Cię i wyszczupla / też to stosuje /, w czerni dobrze a buty i futerko dodają koloru, w rozpiętym bardzo dobrze i myślę, że bez paska będzie lepiej choć nie ma zdjęcia....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Wszystko mi się podoba. Futrzak i martensy? Świetne połączenie. W ogóle cały ten zestaw idealnie pasuje do Ciebie. To właśnie cała Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny futrzak :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię futer(ani sztucznych,ani prawdziwych) więc głosu nie zabiorę. Ale bardzo podoba mi się Twoja biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie nie wiem, co mam powiedzieć na tą kurtkę! Nie spodziewałam się, że będzie przypominać tak bardzo futro z jakiegoś zwierza. Spodziewałam się jakiegoś czarnego misia, czy coś w tym stylu. Futro + czerwone martensy to jak dla mnie za dużo na raz. Ja bym spróbowała włożyć coś bardziej hippie do tego np. dzwony dżinsowe i jakąś tunikę. Wtedy te martensy by mi nawet pasowały :D
    Strasznie mi się podobają kolczyki i naszyjnik :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie w tej kurtce! i moim zdaniem ciekawie wygląda z martensami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w wisiorku!!! Boski jest!!!
    Niestety futer nie lubię ani prawdziwych ani sztucznych, więc nie wypowiem się w tej sprawie ;) Bez futerka mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. intrygujące połączenie martensów z futrzakiem :)
    fantastyczna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Cię w tym futrzaku, a naszyjnik chętnie bym przygarnęła :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O butach już pisałam :) a futerko też świetne

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne futerko- swietnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję dziewczyny. Futrzak kupiony był przede wszystkim ze względów praktyczny. Mogło się zdarzyć, że tylko mnie zachwycił urodą, ale cieszę się, że spotkał się z aprobatą :)
    Masz rację Keisi, futrzak i martensy to cała ja, to połączenie do mnie przemawia. Z długimi czarnymi kozakami było by nudno. Choć takie posiadam i nie mówię, że i w taki zestaw się nie wystroję. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak, futro z Martensami to jest pomysł wybitny - pomijam już nawet fakt, że Martensy pasują do wszystkiego, ale to połączenie jest bliskie mojemu sercu - Martensy nadają całości lekkiej nonszalancji i zadziorności, dzięki temu futro nie jest "pańciowe" i nie postarza, a odmładza w stylu zbuntowanej rockmanki. super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw mi się bardzo podoba! Buty robią tu najwięcej dobrego, ale muszę też wspomnieć o twoich pięknych paznokciach i szałowej fryzurze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne futerko, dodaje elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tattwa, dobrze wyraziłaś słowami to co ja miałam w zamyśle :)

    Ramonies, Królewna - dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Czadowy ten futrzak

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę, cenne uwagi i wszelakie opinie. Pozdrawiam :)