środa, 8 czerwca 2011

Choć pomaluj mi... oczy, na żółto i na... ;)

Do umieszczenia tego postu zainspirowała mnie Asia. Miałam najpierw to wpisać u niej w komentarzu do pięknego makijażu jaki zrobiła, ale chciałam wykorzystać link video i pojawiły się schody. Ale po kolei.

Zobaczyłam ww wspomniany makijaż Asi złoty z kreską i przypomniał mi się od razu inny. W finale X Factor, Ada Szulc miała takim mocny, żółtawy z kreską. Bardzo mi się podobał. Nawet Maja Sablewska ją za niego pochwaliła i stwierdziła, że taki odważny makijaż widziała tylko na ulicach u dziewczyn w Anglii. Sądzę, że odważnych dziewczyn u nas nie brakuje. Sama bym miała odwagę, ale... no właśnie nie mam pojęcia jak się do niego zabrać. Jaki cień wybrać, żeby był taki intensywny etc.
Nie znalazłam zdjęcia, więc dla tych którzy nie oglądali właśnie tylko video znalazłam:

3 komentarze:

  1. Mnie to chyba trochę jeszcze brakuje do takiego żółtego. Ale wiesz, co? Zainspirowałaś mnie :)
    Choć przyznam, że na żywo ten mój makijaż był dużo mocniejszy, bardziej nasycony barwami. Coś mi nie wychodzi z fotografią makijażu niestety.
    Ale miło mi, że o mnie wspomniałaś :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz zobaczyłam komentarze od Ciebie.
    Wcale się nie pogniewałam, wręcz mi się miło zrobiło, że Ci się podoba i postanowiłaś o tym napisać :) Liczę, że mogę inspirować :)
    A masz gdzieś linka do tego makijażu, czy to ten z filmiku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z fotografią to ciężka sprawa czasami. W końcu Ci wyjdzie :)
    No własnie tylko na tym filmiku widać, gdzie indziej nie znalazłam tego (może za słabo szukałam... ) :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę, cenne uwagi i wszelakie opinie. Pozdrawiam :)